14.05.2015 12:49 příspěvků:4 | ahoj,jsem laik,a doufám že můj problém někdo pochopí |
---|---|
14.05.2015 12:55 příspěvků:2 090 | Vítám Tě na PCforum! Tvůj popis je nedostatečný pro posouzení situace. Síťový kabel do PC je patrně RJ45, netuším, jaký je síťový vstup do ntb, ale měl by být stejný. Zkus trochu podrobněji popsat situaci. Dále sem vlož pokud možno přesný typ ntb. Jsme na českém fóru, tak laskavě pište česky, a to i s interpunkcí. Toleruji i dobrou slovenčinu, na dotazy, kterým kvůli absenci češtiny nerozumím, neodpovídám. |
---|---|
14.05.2015 12:57 příspěvků:442 | Ahoj, co máš za notebook? Ideálně odkaz. Potřebuješ poradit se sestavením PC??
1) Založ si nové téma s vhodným názvem - např: PC, 20000,- s OS nebo Nový PC na hry do 17000,- atp.
2) Pokud možno piš slušně, přehledně a s diakritikou.
3) Popiš co nejvíce své požadavky:
- cena, použití PC
- s Operačním Systémem (zkráceně OS) nebo bez
- periferie (myš, klávesnice, monitor, atd.), speciální požadavky (bez HDD, prosklená bočnice, barevně sladěno, velikost).
V případě upgradu staršího PC vypiš všechny komponenty včetně zdroje (výrobce a výkon) a jeho stáří. |
---|---|
14.05.2015 13:08 příspěvků:4 | je to již starší notebook Acer TravelMate 2490 |
---|---|
14.05.2015 13:14 příspěvků:2 090 | Na levé straně ntb skoro přesně uprostřed je konektor RJ45. Tam bys měl bez problémů zasunout ethernet kabel a po správném nastavení to musí chodit. Když to nepůjde, bez obrázků se neobejdeme. Jsme na českém fóru, tak laskavě pište česky, a to i s interpunkcí. Toleruji i dobrou slovenčinu, na dotazy, kterým kvůli absenci češtiny nerozumím, neodpovídám. |
---|---|
14.05.2015 13:18 příspěvků:4 | to právě nefunguje a upozornuje mě to na na to,abych kabel zkusil do zadní části,ale tam je to právě užší a nevejde se tam |
---|---|