Úvod > Fórum > Ostatní > PCForum.cz > PC pro WOT

PC pro WOT

12.05.2015 15:42
ověřen

Dobrý den,jsem úplný laik a tak bych vás chtěl poprosit o návrh sestavení PC čistě jenom pro WOT např.u CZC.CZ,nic jiného na tom hrát nebudu.Strop je cca 15 000 kč.A na kolik fps to poběží?Jedná se čistě jenom o bednu.Díky všem za reakce.

12.05.2015 17:56
ověřen
Potřebuješ poradit se sestavením PC?? 1) Založ si nové téma s vhodným názvem - např: PC, 20000,- s OS nebo Nový PC na hry do 17000,- atp. 2) Pokud možno piš slušně, přehledně a s diakritikou. 3) Popiš co nejvíce své požadavky: - cena, použití PC - s Operačním Systémem (zkráceně OS) nebo bez - periferie (myš, klávesnice, monitor, atd.), speciální požadavky (bez HDD, prosklená bočnice, barevně sladěno, velikost). V případě upgradu staršího PC vypiš všechny komponenty včetně zdroje (výrobce a výkon) a jeho stáří.
12.05.2015 20:21
ověřen

Zapoměl jsem napsat že do té ceny je zahrnut i Windows.Akorát nevím jaké.Měl jsem XP a byl jsem spokojený.

13.05.2015 04:40
ověřen

No jo, jenže pokud bys chtěl za tu cenu i OS, tak to bude pak sestava o ničem...

Takhle to máš v max. poměru cena - výkon.

To bys ji úplně degradoval na nic výkon, to bych nedělal!

...
Taky mám dosud XP a pro tu hru stačí..

( Pokud není hra postavena na vyšším DX10 a výš, tak to na XP pojede. )

Tak třeba si, od někoho z tvého okolí, kdo přešel na novější systém a doma se mu válí licencovaná krabicovou - plnou verze, ji půjčit, nebo koupit za pakatel.

----

Můžeš ještě zkusit free linux, existuje nějaká úprava wot i pro tento systém.

A později dokoupit třeba novější systém....

Pokud ignoruješ diakritiku - spisovnou češtinu, může někdo ignorovat tvůj příspěvek.
13.05.2015 08:51
ověřen

http://www.czc.cz/microsoft-windows-8-1-cz-32-64bit/139576/produkt

Doporučuji si chvilku počkat a našetřit si, mohu to poupravit, ale bude to hodně veliký pokles výkonu.