Úvod > Fórum > Internet > Nefunguje internet

Nefunguje internet

30.07.2017 14:19

Dobrý den

Již přes měsíc mě trápí připojení k internetu. Po zapnutí PC se nedokážu připojit k žádné wifi síti. Vyberu wifi, PC se k ní snaží připojit, vše normálně nabíhá ovšem po chvíli se zobrazí "k této síti se nedá připojit". Problém se vyřeší pouze po několikátém restartování celého PC. Chyba není v konkrétní wifi síti, ale někde v PC, neboť to dělá u každé wifi ke které se chci připojit.

Poskytnu jakékoliv informace ohledně PC, jsem ovšem amatérka, proto nevím co přesně Vám zde teď postnout.

Jedná se o Lenovo G580
RAM: 4 GB
Typ systému: 64bit
Windows 8.1
Moc děkuji za jakoukoliv odpověď
Zuzka

30.07.2017 16:26
ověřen

Je ten systém aktualizovaný? Předpokládám že ne.

Vážení tazatelé, je-li to možné pak prosím piště česky, slovensky a používejte interpunkce. Před dotazem si přečtěte manuál, případně se zeptejte Google. Pokud vám někdo poradí, tak na to reagujte a poděkování také není od věci.
31.07.2017 10:39

Ano je.

31.07.2017 10:41
ověřen

Co to hlásí když vybereš Odstranit potíže?Koukám že píšeš i jinde.

Chtělo by to resetovat a znovu nastavit router.

Vážení tazatelé, je-li to možné pak prosím piště česky, slovensky a používejte interpunkce. Před dotazem si přečtěte manuál, případně se zeptejte Google. Pokud vám někdo poradí, tak na to reagujte a poděkování také není od věci.
31.07.2017 11:03

Tohle jsem už doma dělala a nepomohlo to... Nepřipojím se absolutně k žádné wifi, ani veřejné ani domácí.

31.07.2017 11:07
ověřen

V tom případě počkej na PC-Help na radu ITCrowda, to je odborník na sítě a jistě ti pomůže nejít závadu. Tohle vyžaduje pokročilejší diagnostiku.

Může být vadná wifi karta.

27.11.2017 08:53

Něco je tady (i když se zpožděním):

http://www.lenovoblog.cz/2017/04/reseni-nekonecnych-problemu-s-wi-fi-nejen-na-thinkpadu-podruhe.html