07.11.2016 11:48 příspěvků:15 | jsem začínající strojní mechanik. |
---|---|
07.11.2016 12:42 příspěvků:2 090 | Jednak si tu červenou strč za klobouk, je to neslušné, a jednak doplň informace: Identifikace PC (alespoň MB a OS), identifikace DVD-ROM (komplet typ), popř další potřebné informace. A navíc: pokračuj v původním tématu, založením nového nic neurychlíš, jen nás na..reš!!! Jsme na českém fóru, tak laskavě pište česky, a to i s interpunkcí. Toleruji i dobrou slovenčinu, na dotazy, kterým kvůli absenci češtiny nerozumím, neodpovídám. |
---|---|
07.11.2016 13:52 příspěvků:15 | mb nevím, os je windows 7 ultimate 64 bit a mechanika typ : LG GSA-H22N jsem začínající strojní mechanik. |
---|---|
07.11.2016 13:57 příspěvků:2 090 | To MB je dost podstatné.Takže si stáhni třeba Speecy, tam zjistíš, co máš za MB. A v tomhle vlákně už neodpovídej, odpověď čekám v tom původním! Jsme na českém fóru, tak laskavě pište česky, a to i s interpunkcí. Toleruji i dobrou slovenčinu, na dotazy, kterým kvůli absenci češtiny nerozumím, neodpovídám. |
---|---|
07.11.2016 14:01 příspěvků:4 972 | Nedá mi to Vážení tazatelé, je-li to možné pak prosím piště česky, slovensky a používejte interpunkce.
Před dotazem si přečtěte manuál, případně se zeptejte Google.
Pokud vám někdo poradí, tak na to reagujte a poděkování také není od věci. |
---|---|
07.11.2016 14:17 příspěvků:2 090 | Takže cracknutý systém, že? A vůbec, od teď tohle vlákno ignoruji. Bluspirite omlouvám se, ale doporučuji Ti totéž. Jsme na českém fóru, tak laskavě pište česky, a to i s interpunkcí. Toleruji i dobrou slovenčinu, na dotazy, kterým kvůli absenci češtiny nerozumím, neodpovídám. |
---|---|
07.11.2016 14:32 příspěvků:4 972 | Přesně tak, takový systém se může chovat jakkoliv a tam se moc radit nedá. Též končím. P.S. Koupit legální systém. Vážení tazatelé, je-li to možné pak prosím piště česky, slovensky a používejte interpunkce.
---|---|