Upoutávka
Úvod > Fórum > Internet > Internetová komunikace > Lze zjistit zda je můj PC/Mac a telefon sledován?

Lze zjistit zda je můj PC/Mac a telefon sledován?

16.08.2015 19:08

Zdravím,

Mám silné podezření, že je můj počítač nebo telefon sledován mým Otcem. Myslím tím komunikaci na sociálních sítích, ale i stránky které prohlížím a tak dále. Studuji IT, bohužel internetová bezpečnost není má nejsilnější stránka, proto se ptám jaké jsou možnosti?

Mám podezření na svůj PC, Mac, i telefon(iPhone).

Děkuji vám předem za rady :-)

mám Windows 10 64bit, Mac je na poslední verzi a ios též.

17.08.2015 10:49
ověřen

Z čeho to podezření vychází? Možností je několik. Např. dotyčný zná tvoje přístupové údaje a může si tak prohlížet tvoji historii, nebo ti do PC nainstaluje Keylogger.

Takže změnit všechna hesla a nechat si třeba na Viry.cz zkontrolovat PC na vetřelce.

Vážení tazatelé, je-li to možné pak prosím piště česky, slovensky a používejte interpunkce. Před dotazem si přečtěte manuál, případně se zeptejte Google. Pokud vám někdo poradí, tak na to reagujte a poděkování také není od věci.
17.08.2015 14:48

Podezření vychází z dost podivných shod náhod, například když něco s někým řeším na facebooku a druhý den otec dané téma začně řešit též. Navíc stejně podezření má i moje sestra. Hesla měním pravidelně a používám kombinace které brute force prolomí jen obtížně.

Navíc doma u nás doma byl nedávno nainstalován i kamerový systém i přes můj a sestry nesouhlas. (Rozhodně nebydlíme v nebezpečné čvrti). Proto si myslíme že otec si neklade v meze v proníkání do našeho soukromí, o které se celkem bojíme. (Je nám 18 a 21 let).

Viry.cz určitě zkusím, nějáké další rady?

předem díky

17.08.2015 14:52
ověřen

Na Virech požádej o kontrolu s tím, že máš podezření na keylogger.

Ale on to nemusí být jen program umístěný v PC. Může to být nenápadná věc do PC zapojená.

Tady je něco na čtení: