16.08.2015 19:08 příspěvků:6 | Zdravím, Mám silné podezření, že je můj počítač nebo telefon sledován mým Otcem. Myslím tím komunikaci na sociálních sítích, ale i stránky které prohlížím a tak dále. Studuji IT, bohužel internetová bezpečnost není má nejsilnější stránka, proto se ptám jaké jsou možnosti? Mám podezření na svůj PC, Mac, i telefon(iPhone). Děkuji vám předem za rady mám Windows 10 64bit, Mac je na poslední verzi a ios též. |
---|---|
17.08.2015 10:49 příspěvků:4 972 | Z čeho to podezření vychází? Možností je několik. Např. dotyčný zná tvoje přístupové údaje a může si tak prohlížet tvoji historii, nebo ti do PC nainstaluje Keylogger. Takže změnit všechna hesla a nechat si třeba na Viry.cz zkontrolovat PC na vetřelce. Vážení tazatelé, je-li to možné pak prosím piště česky, slovensky a používejte interpunkce.
Před dotazem si přečtěte manuál, případně se zeptejte Google.
Pokud vám někdo poradí, tak na to reagujte a poděkování také není od věci. |
---|---|
17.08.2015 14:48 příspěvků:6 | Podezření vychází z dost podivných shod náhod, například když něco s někým řeším na facebooku a druhý den otec dané téma začně řešit též. Navíc stejně podezření má i moje sestra. Hesla měním pravidelně a používám kombinace které brute force prolomí jen obtížně. Navíc doma u nás doma byl nedávno nainstalován i kamerový systém i přes můj a sestry nesouhlas. (Rozhodně nebydlíme v nebezpečné čvrti). Proto si myslíme že otec si neklade v meze v proníkání do našeho soukromí, o které se celkem bojíme. (Je nám 18 a 21 let). Viry.cz určitě zkusím, nějáké další rady? předem díky |
---|---|
17.08.2015 14:52 příspěvků:4 972 | Na Virech požádej o kontrolu s tím, že máš podezření na keylogger. Ale on to nemusí být jen program umístěný v PC. Může to být nenápadná věc do PC zapojená. Tady je něco na čtení: Vážení tazatelé, je-li to možné pak prosím piště česky, slovensky a používejte interpunkce.
Před dotazem si přečtěte manuál, případně se zeptejte Google.