Dotaz vyřešen reakcí: 15.04.2015 11:16
14.04.2015 13:41 příspěvků:15 | DD, chtěl bych si domů koupit stolní PC. Budu na něm hlavně pracovat (excel, mail), pouštět si filmy, ale někdy i hrát hry (asi ne nejnovější pecky. Cena by měla být kolem 15 tis. včetně monitoru. V ceně nemusí být zahrnuto příslušenství, jako myš, klávesnice, kamera apod. - toto mám zařízeno. Jsem naprostý laik a proto u mně nepřipadá v úvahu, abych si počítač sestavil sám (mám opravdu obě ruce levé ).Proto prosím o tipy na nějaké sestavy, které jsou běžně v nabídce. Děkuji za pomoc. DDalibor |
---|---|
14.04.2015 17:37 příspěvků:5 | Hal3000 |
---|---|
14.04.2015 18:00 příspěvků:442 | Ahoj, kupovat hotové sestavy nemá smysl. Když si objednáš komponenty na czc.cz a zaškrtneš políčko, že z nich chceš sestavit PC, tak oni ti ho zdarma sestaví. Pokusím se ti vybrat komponenty. Takže 15.000,- i s monitorem. Chceš operační systém a mechaniku? Potřebuješ poradit se sestavením PC??
1) Založ si nové téma s vhodným názvem - např: PC, 20000,- s OS nebo Nový PC na hry do 17000,- atp.
2) Pokud možno piš slušně, přehledně a s diakritikou.
3) Popiš co nejvíce své požadavky:
- cena, použití PC
- s Operačním Systémem (zkráceně OS) nebo bez
- periferie (myš, klávesnice, monitor, atd.), speciální požadavky (bez HDD, prosklená bočnice, barevně sladěno, velikost).
V případě upgradu staršího PC vypiš všechny komponenty včetně zdroje (výrobce a výkon) a jeho stáří. |
---|---|
15.04.2015 06:50 příspěvků:15 | Ahoj, to jsem nevěděl, že to takhle funguje - paráda. Budu Ti moc vděčný za pomoc - ano PC bych chtěl s operačním systémem a mechanikou. DDalibor |
---|---|
15.04.2015 07:13 příspěvků:2 090 | Děláš si srandu nebo co???? Jsme na českém fóru, tak laskavě pište česky, a to i s interpunkcí. Toleruji i dobrou slovenčinu, na dotazy, kterým kvůli absenci češtiny nerozumím, neodpovídám. |
---|---|