Úvod > Fórum > Hardware > PC - desktopové počítače > Jak vybrat komponenty, herní PC

Jak vybrat komponenty, herní PC

01.07.2011 12:25

Ahoj,

chtěl bych si sestavit co nejvýkonnější PC na hry, něco jako 3 GHz CPU, 1GB grafika, 4 nebo i víc GB RAM atd., ale u toho moje povědomí o HW asi končí , proto se obracím sem. Pokud jde o HDD, mám NB s 500 GB a externí disk s kapacitou 1 TB, takže prostor mám, na tom bych rád ušetřil co nejvíc, mám i vlastní herní myš, KB a měl bych i monitor, zkrátka potřebuju jen našlápnutou mašinku, co to všechno potáhne

Pokud jde o cenu, jsem student, asi moc nepřekvapí, že hledám co nejlevnější variantu, samozřejmě co nejlevnější s ohledem na požadavky výše, na těch slevovat nebudu. Nedokážu odhadovat v číslech, mám dost matnou představu o cenách, takže prosím, kdyby byl někdo, kdo se vyzná, tak hodný, a nějakou sestavu mi navrhl, ať mám na čem stavět.

Díky,
Adam

01.07.2011 13:20

Potřebuji vědět, kolik bys do toho narval, jinak ahoj.

Teď jsem složil něco pěkného na hraní.

http://www.alfacomp.cz/php/basket.php?items=_15JK0114HP0112QQ0113K9010QKE0112VC01

Kolegovi z vedlejšího tématu kterej ale asi půjde na 20k za lepší grafiku.

01.07.2011 13:29

No, jak jsem říkal, nemám představu o cenách moc, 20k+ už je hodně nadstandart? Já jsem doufal, že bez monitoru a příslušenství bych mohl kvalitní PC na hry složit tak někde přes 10, nepotřebuju zase nic nadupanýho, nejsem fanda nejnovějších her, držim se osvědčenejch, 90% času hrávám World of Warcraft, občas ještě zahraju CSko, takže ta grafika nemusí být takovej div, jen aby to hezky šlapalo

edit: teď ještě koukám na tu sestavu, 3,7 GHz procesor, 1,5 TB disk a ta grafika, to uz pro mě je hodně nadstandart

01.07.2011 13:36

Já hrau CSko 1.6 co jsem na pc, každou chvilu, jedu na plný detaily start MP do pár sekund od kliknutí na launcher hry.

2x3.2ghz
HD4250
500gb 7.2k disk
4gb ram
s 19" monitorem za 8.5 tisíce Kč.