Úvod > Fórum > Software > Ostatní > Instalátor

Instalátor

26.04.2015 12:53

Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda někdo neví jak udělat instalátor, který by neměl jako moje doposavadní instalátory soubory v .bin podsložkách, ale stáhly by se z internetu a nainstalovaly se. Nejsem programátor a tyto věci programovat neumím. Kdyby někdo znal nějaký program s grafickým rozhraním byl bych vděčný. Děkuji :-)

27.04.2015 07:23
ověřen

Můžeš popsat co např. bys chtěl instalovat? Nějak nerozumím tvé otázce.

Vážení tazatelé, je-li to možné pak prosím piště česky, slovensky a používejte interpunkce. Před dotazem si přečtěte manuál, případně se zeptejte Google. Pokud vám někdo poradí, tak na to reagujte a poděkování také není od věci.
27.04.2015 14:26

stačilo by kdyby ten instalátor uměl instalovat data z internetu :-) chtěl jsem si stáhnout drivery pro svůj PC a dát si je do jednoho abych nemusel pokaždé je hledat :-) stačilo by kdyby to přesunulo soubory ze složky uložené na internetu :-) popřípadě i s nějakou kompresí :-)

27.04.2015 14:42
ověřen

Přece ti stačí obyčejný prográmek, který ti je najde sám, jím to nainstaluješ, stávající si třeba v něm zazálohuješ a v případě potřeby i reinstaluješ.

http://www.slunecnice.cz/sw/slimdrivers/

http://www.cnews.cz/slimdrivers-snadna-aktualizace-zaloha-ovladacu

Pokud ignoruješ diakritiku - spisovnou češtinu, může někdo ignorovat tvůj příspěvek.
27.04.2015 14:44

děkuji :-) ale každopádně by mě zajímalo jak to funguje a jak bych něco podobného mohl udělat i s jinými daty :-)

27.04.2015 14:46
ověřen

hodil jsem ti tam i odkaz - návod, je to jednoduché, i po reinstalaci systému se hodí, všechny ovladače jsou pokupě nemusíš nic hledat, některé jsou časem i nedohledatelné, instalace je tak za pár minut a se správnými ovladači, né se s tím jebat dva dny -:-)

--

(jen si je musíš na tohle uložit mimo pc, po formátu by to bylo na nic )

Pokud ignoruješ diakritiku - spisovnou češtinu, může někdo ignorovat tvůj příspěvek.