Úvod > Fórum > Hardware > Ostatní > Hláška zvuku

[VYŘEŠENO] Hláška zvuku

Dotaz vyřešen reakcí: 14.01.2016 20:14

14.01.2016 11:08

Zdravím,přítelkyně aktivně "upravovala" zvuk v NTB pač ji nešel zvuk na Skype a teď při zapnutí NTB se nám objevuje tato hláška a nevím jak se jí zbavit.

Speech Recognition could not start because the language configuration is not supported.

The recognizer language must match the language of the user interface. Please change the recognizer language in the Speech Recognition control panel under Advanced Options

Neví prosím někdo jak se této hlášky při zapnutí NTB zbavit? Pokud by někdo věděl tak trošku podrobněji,pač nejsem moc PC odborník,jinak mám Win 8.1,děkuji za rady

14.01.2016 11:45
ověřen

Vím, jak se jí zbavit, je to jednoduché. Musíš vyplnit pokyny v té hlášce obsažené a vše Ti opět půjde. Anglicky jsi to opsal dobře, tak předpokládám, že i základy angličtiny umíš a tedy není problém, abys porozuměl druhé části té hlášky a udělal to podle ní.

Takže to není o tom, jak se té hlášky "zbavit", ale o tom, jak nastolit srávný stav!

Pokud radě nerozumíš, ozvi se, pokusím se to uvést nějak polopaticky.

A zvuk Skypu (i který nejde) se apriori upravuje ve Skypu a nerozvrtá se zvuk v celém notebooku

Jsme na českém fóru, tak laskavě pište česky, a to i s interpunkcí. Toleruji i dobrou slovenčinu, na dotazy, kterým kvůli absenci češtiny nerozumím, neodpovídám.
14.01.2016 13:51
ověřen

Už má dotaz na druhým fóru a při tom stačí blbej překladač, ze kterého lze řešení pochopit!

Rozpoznávání řeči nelze spustit, protože konfigurace jazyk není podporován.

Jazyk rozpoznávání musí odpovídat jazyk uživatelského rozhraní. Prosím, změnit jazyk rozpoznávání v ovládacím panelu Rozpoznávání řeči pod Další volby

Vážení tazatelé, je-li to možné pak prosím piště česky, slovensky a používejte interpunkce. Před dotazem si přečtěte manuál, případně se zeptejte Google. Pokud vám někdo poradí, tak na to reagujte a poděkování také není od věci.