GTX670M

05.10.2015 18:54
ověřen

Dobrý den.

chci se zeptat ,jelikož jsem úplný laik .

Mám notebook MSI GT60 01N a je v něm grafika z nadpisu. Tato grafická karta oděšla již do nebe a ted řeším zda tam musím dát stejný model či mohu dát třeba o řadu vyšší třeba GTX780M či 880.

Pokud bude třeba dopsat jiné info o pc,tak napište ..

Děkuji za radu .

06.10.2015 10:14
ověřen

Máš nicneříkající a zavádějící nadpis. Nemáš odkaz na stránky výrobce nb, nemohu to nikde najít.

Vážení tazatelé, je-li to možné pak prosím piště česky, slovensky a používejte interpunkce. Před dotazem si přečtěte manuál, případně se zeptejte Google. Pokud vám někdo poradí, tak na to reagujte a poděkování také není od věci.
06.10.2015 11:24
ověřen

Zdravim.. Asi jsem toho moc nenapsal. ))

Notebook MSI GT60-O1NC. Jsou tam dvě graf.karty. integrovana HD4000 a externí NVIDIA GTX670M ta mně šla do nebe a mne by zajímalo zda tam do toho slotu mohu strčit vykonější graf.kartu tak jak jsem již psal..

06.10.2015 11:26
ověřen

Já ti rozumím, ale poradit ti neumím protože jsem nikde nenašel specifikaci toho notebooku. On už je to starší stroj.

Vážení tazatelé, je-li to možné pak prosím piště česky, slovensky a používejte interpunkce. Před dotazem si přečtěte manuál, případně se zeptejte Google. Pokud vám někdo poradí, tak na to reagujte a poděkování také není od věci.
06.10.2015 11:27
ověřen

No vyrobeno 2012 ,,pls, co mam o něm vypsat

06.10.2015 11:35
ověřen

Ty nic, hledám stránku a nemůžu ji najít a tak nevím co tam lze vložit za jinou grafiku. Třeba se ozve někdo, kdo to našel.

06.10.2015 17:07
ověřen

Zdravím ještě jednou.. Můžete mi zde někdo poradit v čem a kde hledat ,nebo co a dle čeho hledat co se týče vložení silnější karty?, Děkuji

07.10.2015 07:27
ověřen

Bude to napsáno ve specifikaci notebooku. Jedna věc je zda tam půjde dát, druhá zda ji utáhne zdroj.

07.10.2015 08:04
ověřen

Ahoj.

Díky všem za odpověd..už jsem vše vyřešil . A kupodivu uspěšně a za slušný peníz .