Úvod > Fórum > Ostatní > Google Chrome, prosím pomoc

Google Chrome, prosím pomoc

14.11.2013 22:32

Pekne prosím pc profíkov, či by mi vedeli pomôcť. Som úplný laik a mám pocit, že môj Google Chrome sa zbláznil. Pred pár dňami vyskočila nejaká novinka pri prihlasovaní na môj účet Google. Iba som potvrdila, ani nečítala. Od tej doby sa pri zapnutí prehliadača objavujú dve domovské stránky- Azet.sk a Google.sk, pričom Azet som si nikdy ako domovskú stránku nepridávala a zmenil sa aj vzhľad hornej lišty. Veľmi som tomu nevenovala pozornosť, zmenila motív pozadia na účte na pôvodný a Azet neriešila. Dnes mi starý otec povedal, že sa mu stalo niečo divné s prehliadačom, čo som mu tam dávnejšie nainštalovala (Chrome), po zapnutí mu vyhadzuje dve domovské stránky (tie isté, čo mne) a po rozkliknutí záložiek sa mu tam objavilo obrovské množstvo záložiek, tak ich začal vymazávať, ale zistil, že nemajú konca, tak prestal. Keď som sa na to pozrela, boli to moje záložky, z môjho pc!!! Pri otvorení novej karty sa objavil môj motív pozadia! A dokonca som na jeho pc našla aj svoju najnovšiu záložku a tlačidlo Pinterest, ktoré som tam pripla pred pár dňami... Nejakým spôsobom to spojilo naše prehliadače cez Skype, tým som si istá, pretože sme boli v dvoch rôznych štátoch a naše spojenie bolo len cez Skype. Preinštalovala som jeho Chrome 2x, ale pôvodné nastavenia ostali. Potom som objavila tlačidlo hore v možnostiach, už neviem, čo tam bolo ale bol pri tom žltý výkričník a hovorilo to o Skype... Vypla som to a od tej doby tlačidlo nemám ani na svojom ani na dedkovom pc. Záložky ostali tak, ako sa zmenili, t.j. pridali sa mi na lištu záložiek jeho záložky a prišla som o pár svojich záložiek. Vyzerá, že inak to je už v poriadku a nič ,,nezdieľame", pretože som mu nastavila iný motív pozadia, ako mám ja a ten mi už našťastie pri otvorení karty neukazuje, ale ukazuje mi môj pôvodný. Bojím sa zmazať jeho záložky, aby sa to neodrazilo v jeho prehliadači a taktiež by som chcela získať sp