Upoutávka
Úvod > Fórum > Software > Ostatní > ASUS eee pc 1015cx - Win 8 x Win 7

ASUS eee pc 1015cx - Win 8 x Win 7

08.07.2013 21:14

Dobrý večer, před nějakou dobou jsem si pořídila mini notebook ASUS EEE PC 1015 CX s předinstalovaným operačním systémem Ubuntu. Celý život jsem "odchovaná" na windowsech (hlavně XP), takže Ubuntu je pro mě velká změna. Pokoušela jsem se s tímto systémem naučit, ale pořád si s ním nerozumí. Proto jsem se po úvaze rozhodla změnit operační systém. Bohužel jsem narazila na problém "Windows 7 nebo Windows 8"

Jelikož nejsem nijak zvlášť schopný programátor a počítače využívám hlavně do školy a na chytání internetu, vše ostatní jde kolem mě, tak se chci zeptat na odbornější radu, kterou pochopí i lajk.

Mám ho jako školní pomůcku a instalací her se chci vyhnout. Dále ho pak budu využívat na cestách, takže bych byla ráda, kdyby zvládl přehrát nějaké filmy.

Vím, kritéria nijak zvlášť náročná, ale jde mi o to, že jsem se s Ubuntu prostě nesehrála.

Mám známé, kteří nedají na Windows 7 dopustit a nadávají na Windows 8, ale mám i také takové, kteří to mají přesně obráceně, takže jsem se dostala do bodu, kdy opravdu nevím.

Předem děkuji za případnou odpověď a pokud je v mém dotazu jakákoliv nesmyslnost (třeba že tento typ notebooku nezvládne Windows 8 nebo 7), tak se předem omlouvám. Jak jsem psala výš, jsem v tomto směru velký lajk.

Vjeerus

09.07.2013 16:29

Jestli to ma byt jen na internet a dalsi malickosti, tak je v podstate uplne jedno, co tam bude. jen WInodws 8 je mirne odlisny od predchozich verzi a to predevsim v chybejici klasicke nabidce start, ktera je nahrazena necim novym (metro).

Na PM neodpovídám, do podpisu se snažte dávát co nejmenší písmo (místo výchozí dejte drobné nebo malé)
09.07.2013 16:35
ověřen

Oba dva systémy jsou postaveny na téměř totožném jádře, takže výkonově jsou na tom stejně.