10.08.2009 00:16 příspěvků:1 | Zdravim! Mám doma bezdrátový adaptér/přístupový bod pro WiFi - Ovislink AirLive WL-5450AP(nemám to v org.bal., tudíž nemám ani cd s ovladači)... Jsem úplný začátečník co se počítačů týče, takže uvézt tuhle věcičku do provozu je zatím nad moje schopnosti...Mohl by mi někdo prosím poradit? Děkuju |
---|---|