19.08.2015 02:06 příspěvků:10 | zdravim vsechny chci si poridit pocitac na hry (battlefield 2,3 4 apod.) ASUS M32AD-CZ004S http://www.czc.cz/asus-m32ad-cz004s-cerna/167131/produkt bude stacit,jsem amatér na počítače dík edit...nebo jde poridit v teto cene neco lepsiho |
---|---|
19.08.2015 06:22 příspěvků:2 090 | Určitě jde pořídit lepší ve stejné ceně. Hotové sestavy jsou totiž jinak stavěné než sestava na objednávku a jejich koupě je často vyhazováním peněz. S kolegou BigVD už ses setkal, bohužel v cizím tématu Ti na Tvůj dotaz neodpověděl. Pokud máš jiný cenový limit než 17.000,- Kč nebo i jiné požadavky na hry, než jsi zatím uvedl, napiš to sem konkrétně a pak vydrž, než se kolega BigVD objeví, udělá Ti na míru sestavu, kterou si pak v czc.cz objednáš a necháš zdarma sestavit. Jsme na českém fóru, tak laskavě pište česky, a to i s interpunkcí. Toleruji i dobrou slovenčinu, na dotazy, kterým kvůli absenci češtiny nerozumím, neodpovídám. |
---|---|
19.08.2015 06:55 příspěvků:442 | Tak předně ta sestava na kterou se ptáš není vhodně sestavena.. Má zbytečně výkonný procesor k nevýkonné grafice. Napiš cenový strop, jestli v ceně požaduješ operační systém, případně periferie (klávesnice, myš, monitor, atd..). Já ti sem pak postnu seznam komponentů a v czc.cz ti je složí dohromady, pokud si tu možnost zaškrtneš v košíku při objednávce. Potřebuješ poradit se sestavením PC??
1) Založ si nové téma s vhodným názvem - např: PC, 20000,- s OS nebo Nový PC na hry do 17000,- atp.
2) Pokud možno piš slušně, přehledně a s diakritikou.
3) Popiš co nejvíce své požadavky:
- cena, použití PC
- s Operačním Systémem (zkráceně OS) nebo bez
- periferie (myš, klávesnice, monitor, atd.), speciální požadavky (bez HDD, prosklená bočnice, barevně sladěno, velikost).
V případě upgradu staršího PC vypiš všechny komponenty včetně zdroje (výrobce a výkon) a jeho stáří. |
---|---|